Helpdeskflauwekul

Helpdeskflauwekul

Computerscherm
Helpdesk: “Wat voor computer heeft u?”
Vrouwelijke klant: “Een witte.”
———————————————————————–
Hallo met Celine hier: “Ik krijg mijn diskette er niet uit.”
Helpdesk: “Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?”
Klant: “Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit.” Vrouw achter pc
Helpdesk: “Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding…”
Klant: “Neen…wacht…ik zie het al…ik had de diskette er nog niet ingedaan…hij ligt op mijn bureau…sorry…”
———————————————————————–
Helpdesk: Klik op het icoontje van ‘mijn computer’ aan de linkerkant van het scherm.”
Klant: “Bedoel je links voor jou of links voor mij?”
———————————————————————–
Helpdesk: “Goedendag. Hoe kan ik u helpen?”
Mannelijke klant: “Hallo…ik kan niet printen.” Printer
Helpdesk: “Wilt u voor mij even op de startknop drukken en…
Klant: “Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!”
———————————————————————–
“Met Martha, goeiemiddag. Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: “Can’t find printer”. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden.”
———————————————————————–
Klant: “Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet.”
Helpdesk: “Heb je wel een kleurenprinter?”
Klant: “Aaaah………………..dank je.”
———————————————————————–
Helpdesk: “Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?”
Klant: “Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt.”
———————————————————————–
Helpdesk: “En dan toetst u nu F 8.”
Klant: “Hij doet het niet.”
Helpdesk: “Wat heeft u precies gedaan?”
Klant: “Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks.”
Slaat met hakbijl in op pc
Klant: “Mijn toetsenbord doet het niet meer.”
Helpdesk: “Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?”
Klant: “Nee. Ik kan niet achter de computer komen.”
Helpdesk: “Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren.”
Klant: “Oké.”
Helpdesk: “Kwam het toetsenbord met u mee?”
Klant: “Ja.”
Helpdesk: “Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?”
Klant: “Ja…er staat hier nog eentje. Ah…die doet het wel!”

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.