Geluk gehad

Geluk gehad?

Misschien tref je het wel eens: heb je net iets nieuws gekocht in de stad, zie je een paar dagen later ineens dat het er voor de helft van de prijs hangt! Balen natuurlijk. Vorige week had ik iets vergelijkbaars met hetzelfde effect. Ik ben zo’n beetje vaste klant bij een boetiekje in de stad en had er die dag een nieuwe broek gekocht. Tot mijn onaangename verrassing ontving ik een dag later post van die winkel dat er deze week voor de vaste klanten een actiedag is, kortingen van 10 tot 40% op de nieuwe zomercollectie. Mijn moeder, met wie ik was wezen winkelen, had dat ook gekregen en belde met die winkel met de vraag waarom ze ons er niet op hadden gewezen dat een week later die actiedag zou zijn.

Tja wie niet waagt wie niet wint toch. Kijk als je ernu maar incidenteel zou komen snap ik het wel, maar in ons geval had ik het op prijs gesteld als ze ons getipt hadden. Nou goed, moederlief – toen even niet zo lief – werd in het gelijk gesteld en excuses werden aangeboden. Weet je wat… ze mocht met de kassabonnen terugkomen en zou alsnog de korting krijgen!Joepie opgelost
service of niet dan? En zo Wordt een tegenvaller toch nog een meevaller want 40% korting is de moeite van een telefoontje wel waard! Toch nog geluk gehad.

🙂

Gepubliceerd
Gecategoriseerd als Kim

10 reacties

  1. Tja het kan voorkomen, maar dan vind ik het wel netjes dat je alsnog die korting krijgt. Als ik weet dat het in de aanbieding komt binnen een korte tijd dan meld ik dat ook altijd.

    Love As Always
    Di Mario :Dansend poppetje:

  2. Mooi meegenomen zo’n korting. Fijn dat ze het alsnog willen willen verrekenen.
    Wij hebben momenteel pech met onze wasmachine. Gekocht via Neckermann en geleverd op 14 mei.
    3 weken later was ie stuk. Hij maakte zo’n enrome herrie …… . De monteur kwam op 18 juni en constateerde dat de steen was afgebroken. Had ie in zijn hele carriere pas 1 keer meegemaakt, wij waren dus de 2e …… . Zijn advies: niet te repareren dus een nieuwe machine plaatsen.
    Maar intussen zit ik dus al een week of 2 zonder wasmachine.
    Gisteren maar even gebeld met Neckermann. Klantenservice, doorverbonden, weer doorverbonden en weer doorverbonden naar LG (merk van de machine). Daar wisten zo nog van niets …
    Balen dus !!
    Ik breng mijn dagelijkse was naar ons mam en die wast dan, maar het is verre van ideaal natuurlijk. Wil ook mijn beddengoed wel weer eens lekker fris wassen ….. . En de plaids van het bankstel.
    Als ze maar weten dat ik blijf bellen en zeuren.
    Mijn machine is kapot, maar mijn huishouden draait door !

    Audreys laatste blog gepost..nieuwe wasmachine

  3. Zo dat is flink balen ja. Nog een geluk dat je met je was naar je moeder kunt maar je bent er behoorlijk mee onthand. blijven bellen ja tot het opgelost is, hopelijk zal dat snel gebeuren!

  4. Ah, wat doortastend van je moeder, daar zijn moeders goed in he 😉 Ik vind het niet meer dan netjes dat wanneer je zo’n vaste klant bent van deze winkel dat ze je even bijpraten over komende acties. Dat heet klantenbinding en dat werkt uitstekend om je vaste klanten te behouden, bovendien zul je dan ook nieuwe klanten aanbrengen vanwege hun service . Erg netjes dat ze je alsnog de korting hebben gegeven! :Man applaudiseert: Ik denk dat je broek nu nog lekkerder zit 😉

    itsmiepfieps laatste blog gepost..Mobiele teksttelefoon voor Doofslechtzienden/Blinden

  5. Het is netjes dat je die korting alsnog gekregen hebt, maar niet fair van ze om jullie er niet op te wijzen. Dat had wel gekund, zeker als je vaste klant bent.

    Toevallig heb ik zoiets een poosje geleden meegemaakt bij de Blokker. Die wees me er wel op tijd op. Een pluspuntje voor de zaak.

    Vrouwkes laatste blog gepost..~Veel~

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.